موقع مصر الإخباري
فن

زينة: نيللي كريم أكيد مقالتش عني كده

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-02-25 12:22:05Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com»¶ÿ[êX”ñ

ردت الممثلة زينة على تصريح للفنانة نيللي كريم في برنامج “شيخ الحارة والجريئة”، بشأن تأخرها عن مواعيد التصوير.

وعبرت زينة عن استغرابها من تصريح نيللي كريم، وقالت خلال حوارها مع الإعلامي ربيع هنيدي في برنامج ET بالعربي: “طبعا مستحيل تكون قالت كده، حتقول كده ليه، أكيد إنت فهمت غلط. حتقول كده إزاي وهو أولا محصلش، وثانيا لو عاوزة تقول كده تقول في برنامج ولا تقولي أنا..مش حنطلع نتكلم على بعض في برامج، أكيد مش أخلاقها”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ET بالعربي (@etbilarabi)

وأعربت زينة عن ترحيبها بتقديم ثنائيات على الشاشة، مثل الثنائية التي قدمتها مع نيللي كريم في مسلسل “لأعلى سعر”، وفيلم “واحد صفر”، وبسؤالها عن الثنائية التي ترغب في تقديمها قالت: “كل زمايلي مش حد معين. أي حد من زمايلي كويس وموهوب حيبقى إضافة ليا أو حبقى إضافة ليه، أو نعمل عمل كويس مع بعض، أو المخرج عاوزنا نكون مع بعض طبعا أهلا.”

وأبدت زينة تحمسها لعرض مسرحية “كوكو شانيل” للفنانة شريهان، إذ قالت: “كلنا مستنيينه، ويا رب تعمل أعمال أكتر وأكتر وتعمل فوازير وأفلام. بس أهم حاجة عندنا نشوف الاستعراضات والحاجات المبهرة واللبس. إحنا كلنا إتربينا على فوازير شريهان ولبسها وشكلها وشعرها”.

 

المزيد من الأخبار

اترك تعليقا

* باستخدام هذا النموذج ، فإنك توافق على تخزين ومعالجة بياناتك بواسطة هذا الموقع.

موقع مصر
بوابة موقع مصر - أخبار مصر

يستخدم موقع مصر ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على هذا ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. موافق إقرأ المزيد